Paslaugos

Šiuo metu funkcinių treniruočių studijoje VITALIS SPORT yra vedamos šios treniruotės:

  • Funkcinės treniruotės (Functional Training):
    • Bendras Fizinis Parengimas (BFP)
    • Daugiafunkcės kryžminės apkrovos (DFKA) treniruotės
    • Treniruotės su Kūno Svoriu (Bodyweight Training)
    • Primityvių Judesių Treniruotės (Primitive Movement Training)
    • Pusiausvyros Treniruotės (Balance Training)
    • Treniruotės su TRX (TRX Training)
    • Treniruotės su CrossCore (CrossCore Training)
    • Treniruotės su Svarsčiais (Kettlebell Training)
    • Treniruotės su Kuokelėmis (Clubbell Training)
    • Treniruotės su Virvėmis (Battle Ropes / Rope Training)
    • Treniruotės su Bulgariškais Maišais (Bulgarian Bag Training)
    • Treniruotės su Smėlio Maišais (Sand Bag Training)
  • Riebalų Deginimo Treniruotės (Fat Burning Training)
  • Raumenų Tempimo Treniruotės (Stretching)
  • Sąnarių Gimanstika (Joint Mobility Training)
  • Gydomoji Kūno Kultūra (GKK) – reabilitacija po stuburo traumų, pooperacinė reabilitacija
  • Pilatesas (Pilates)
  • Aerobika (Aerobic Cardio Training)
  • Jėgos Aerobika (Power Cardio Training)
  • Šokių Aerobika (Dance Cardio Training)
  • Rytų Šokiai (Eastern Dance)
  • Choreografija prie choreografinio stovo
  • Kūno Plastika (Body Plastic)
  • Treniruotės senjorams (Senior Training)
  • Kūno diagnostika (Body Diagnostics)
  • Asmeninės Treniruotės (Personal Training)

Funkcinės treniruotės (Functional Training)

Funkcinės treniruotės – tai treniruotės, kurių metu atliekami pratimai, paruošiantys kūną aktyviai veiklai kasdieniniame gyvenime. Treniruočių metu yra lavinamos visos pagrindinės žmogaus fizinės ypatybės. Jas belavinant yra suformuojamas sportiškas kūnas kaip šių treniruočių padarinys. Bet pirminė jų paskirtis yra žmogaus gebėjimų judėti erdvėje lavinimas, o ne tik kūno formų korekcija. Žmogus yra mokomas efektyviai ir saugiai judėti erdvėje, siekiant padidinti jo darbingumą ir sumažinti traumų riziką iki minimumo.

Funkcinių treniruočių ištakos – gili senovė, pasirengimas kario profesijai. Dar Senovės Graikijoje kariai, ypač tai buvo būdinga Spartai, turėjo būti gerai fiziškai parengti tam, kad būtų pasiruošę įvairioms netikėtoms situacijoms karo metu.  Fizinis pasirengimas buvo aktualus ir Romos Imperijos kariams. O ypač aktualus jis buvo gladiatoriams. Ir Kinijos vienuolynų vienuoliai neapsiėjo be fizinių treniruočių. Visų šių treniruočių pagrindai dabar ir yra naudojami funkcinėse treniruotės. Vėliau tai atkeliavo ir į sportą. Senovės Graikijoje organizuotos Olimpinės Žaidynės visada leisdavo išsiaiškinti, kuris sportininkas pasiruošęs geriausiai. Šios tradicijos išliko iki šių dienų. Funkcinės treniruotės yra privaloma kareivių fizinio parengimo dalis. Be Bendro Fizinio Parengimo (BFP) treniruočių neišsiverčia nei vienas profesionalus sportininkas. Kai fitnio ir asmeniniai treneriai pradėjo suprasti, kad tai yra pačios efektyviausios treniruotės, jie pradėjo naudoti šių treniruočių metodiką savo praktikoje. Taip jos tapo pasiekiamos visiems.

Pagrindiniai šių treniruočių privalumai, lyginant su treniruotėmis su treniruokliais:

  • Funkcinių Treniruočių metu yra sudeginama daugiau kalorijų per trumpesnį laiko tarpą;
  • Efektyviai taupo Jūsų laiką, nes yra trumpesnės už įprastas treniruotes;
  • Daugeliu atvejų yra ženkliai efektyvesnės už treniruotes su treniruokliais;
  • Tai – visapusiškos treniruotės, lavinančios visą kūną harmoningai;
  • Proporcingai stiprinami ne tik raumenys, bet ir raisčiai bei sausgyslės;
  • Šios treniruotės efektyviai stiprina ir treniruoja širdies-kraujagyslių sistemą
  • Funkcinės treniruotės yra dinamiškesnės, įvairesnės ir įdomesnės;
  • Sportiškas ir atletiškas kūnas yra suformuojamas lavinant fizines kūno ypatybes;
  • Jų metu naudojami tik kompleksiniai pratimai, kurių metu apkraunama daug raumenų grupių vienu metu;
  • Pratimų atlikimo techniką galima keisti pagal kiekvieno žmogaus asmeninius anatominius ir fiziologinius ypatumus, išvengiant žalos organizmui;
  • Efektyviai apkraunami gilieji raumenys bei raumenys – stabilizatoriai;
  • Jos įpratina kūną greičiau adaptuotis prie netikėtų situacijų.

Riebalų Deginimo Treniruotės (Fat Burning Training)

Tai treniruotės, kurių metu apjungiamos kelios skirtingos kryptys, siekiant maksimaliai efektyviai suaktyvinti medžiagų apykaitą. Dar šios treniruotės yra vadinamos “medžiagų apykaitą skatinančiomis” (Metabolic Training), nes visa treniruotė organizuojama taip, kad šis efektas būtų maksimalus. Visos kitos treniruotės, daugiau ar mažiau, taip pat suaktyvina žmogaus medžiagų apykaitą, bet šių treniruočių metu šis tikslas yra pagrindinis. Riebalų Deginimo Treniruotės dažniausiai yra atliekamos rato principu (Circle Training).

Raumenų Tempimo Treniruotės (Stretching)

Šių treniruočių metu atliekami raumenų tempimo pratimai. Jų tikslas – pagerinti žmogaus lankstumą, pagreitinti atsistatymą po jėgos treniruočių, išmokyti žmogų įsiklausyti į save, pajausti savo kūną. Jų metu dažnai naudojami Hatha Jogos (Hatha Yoga)principai. Pratimai dažniausiai atliekami statiniai, jeigu naudojami dinamiški judesiai, tai jie yra švelnūs ir atsargūs. Pratimai gali būti atliekami ant kilimėlio, prie švediškos sienelės arba choreografinio stovo.

Sąnarių Gimanstika (Joint Mobility Training)

Kaip matoma iš pavadinimo, tai mankštos rūšis, kurios metu pagrindinis dėmesys yra skiriamas sąnariams. Šių treniruočių tikslas yra išjudinti sąnarius, pagerinti lankstumą, padidinti sąnarių darbines amplitudes, paruošti juos jėgos treniruotėms. Nuo raumenų tempimo treniruočių jos skiriasi tuo, kad yra dinamiškos, judesiai atliekami pakankamai energingai. Treniruočių metu gali būti naudojamos lengvosios kuokelės (Light Clubbells) bei elastinės gumos (Elastic Bands).

Asmeninės Treniruotės (Personal Training)

Asmeninės treniruotės – tai pati efektyviausia treniruočių forma. Jos suteikia galimybę rezultatų pasiekti ne tik greitai, bet ir saugiai. Asmeninis treneris įvertina jūsų fizinę būklę, ne tik atsižvelgia į jūsų pageidavimus, siekius ir tikslus, bet ir rekomenduoja tai, kas jo nuomone galėtų pagerinti jūsų treniruočių efektyvumą. Visi pratimai parenkami nuosekliai, pradedant nuo tų, kurie yra jums optimalūs esamu momentu, ir judant link sudėtingesnių, efektyvesnių ir įdomesnių pratimų, naudojant tas metodikas, kuriuos esamam etape yra prasmingiausios ir labiausiai taikytinos konkrečiai jums. Be to, asmeninis treneris jus disciplinuoja ir motyvuoja. Jeigu jus siekiate maksimalių rezultatų ir taupote savo laiką, šios treniruotės skirtos būtent jums.

One thought on “Paslaugos

  1. Sveiki, noreciau asmenines treniruotes, parenkant pratimus kas man butu geriausi. Kada turite laisva laika? Man tinkamiausias laikas nuo puses 6, jei pas jus uzimtumas didelis-galeciau derintis

Leave a Reply